te még rakeback nélkül játszol?

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

Utolsó kommentek

  • worm: igazatok van, egy telhetetlen fasz vagyok. mindig is az voltam, na... (2008.10.18. 15:44) az év ajánlata
  • zsp: majd egyszer ők is kérnek valamit (2008.10.18. 04:06) az év ajánlata
  • Cupi: Nehogy már azt mondd, hogy nem jön jól egy kis ingyen semmi? (2008.10.17. 18:40) az év ajánlata
  • worm: mit szívsz?:D (2008.10.17. 09:36) az év ajánlata
  • daviedoo: áprilisi vicc...októberben október az ősz áprilisa (2008.10.17. 02:16) az év ajánlata
  • Utolsó 20

Kártya Magazin

Címkék

2005 (1) 2006 (1) 2008 (12) 72o (1) acapulco (2) adam robak (1) alec torelli (1) andrejkovics milán (1) animal (1) baccarat (1) baden (1) bad beat (2) bankroll (1) barcelona (1) bb (1) bélabácsi (5) billy stevic (1) blikk (1) blöff (1) bonus (1) bónusz (1) bpo (1) bukó (1) cardmod (1) cooler (1) costa rica (1) danny nguyen (1) david oppenheim (1) day1/a (1) day1/b (1) day1/c (1) day1/d (1) day2/a (2) day2/b (1) day3 (1) donkfest (1) élő cash (3) ept (5) eptlive (1) erick lindgren (1) eric lindgren (1) espn (10) european challenge (1) eurovegas (2) euro vegas (1) final table (2) fpp (2) freeroll (1) ft (2) ftp (1) full tilt (4) gambler (2) glen chorny (2) grand final (1) gyuri bácsi (1) heads up (2) heather wells (1) heidi northcott (1) hh (2) high stakes (1) horse (1) idióta (3) ingyenpénz (1) isabelle mercier (1) iteo (1) itm (1) kaló dénes (4) kenny tran (1) keverőgép (1) kína (1) könyvajánló (1) korda (2) kwaysser valdemár ákos (1) kwaysser valdemar ákos (1) lapt (1) legalizáció (1) lejtő (2) live cash (2) luck graphs (1) luigi (2) luke skywalker (1) macau (1) main event (16) makaó (1) matusow (1) michael mizarchi (1) mike matusow (3) mili (1) monitor (1) monte carlo (3) mtt (2) mtt hu (1) negreanu (1) nempoker (2) nevada (1) nyerő (1) oktatóvideó (1) ophu (1) party poker (1) patrik antonius (1) paul mendelson (1) phil hellmuth (2) plusz (1) póker (2) poker (1) pokerdominator (1) pokerev (1) pokerstars (1) pokerstarsblog (1) pokertime (1) portfolio (1) pot odds (1) ps (4) pt3 (1) pt graph (1) rakeback (1) royale (5) royal flush (2) san jose (1) scotty nguyen (2) sex (1) shandor szentkuti (1) sklansky buks (1) slowplay (1) sm (1) sng (1) snowboard (1) south park (1) sportfogadás (1) stars (1) star wars kid (1) statisztika (1) sunday million (1) susie isaacs (1) szánalmas (2) szatellit (1) szerencsejáték (1) szex (1) tony g (1) traply péter (5) vanessa selbst (1) verseny (1) vicces (4) video (18) vpp (1) wp (3) wpt (1) wsop (17) zsp (1) ev (1)

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

live cash - soha rosszabbat!

2008.01.20. 16:18 worm

nagyon készültem a tegnapi élő cashre, mert éreztem, hogy talán most végre igazán kijön a lépés. nehezen indult - ahogy az utóbbi időben szokott - a "hajrá" azonban a szokásosnál is jobban sikerült, így összességében elégedett vagyok.

fél évvel ezelőtt mentem el először élőben játszani és - bár nagyon más volt a játék az addig megszokotthoz képest - máris imádtam hús-vér emberekkel játszani. (emlékszem, mennyire elkerekedett a szemem, amikor utg-ből emeltem már nem tudom mivel 4-5bb-t és nyolc megadást kaptam:D) hamar megtanultam alkalmazkodni a körülményekhez, és ezt az első alkalmat leszámítva eddig soha(!) nem zártam minuszban (akkor is mindössze szolídnak mondható 50 bb-nyit buktam). volt olyan persze, hogy egész éjszaka játszottam és mindössze 2000 forint (5BB) plusz sikerült, de akkor is... szóval amikor csak tehetem, megyek. az utóbbi időben szinte kivétel nélkül az volt a "menetrend", hogy a kezdeti szolíd plusz után vagy túlhúzták valami monsterem, vagy belenéztem valami eleve nagyobba - ha lehet, mindjárt kétszer is -, de aztán mindig sikerült visszajönni és több-kevesebb pluszban zárni. de mindig "hiányérzetem" volt, hiszen éreztem, hogy sokkal több van ebben a játékban és hát korábban azért szinte mindig sikerült folyamatosan növelni a stackem - kisebb-nagyobb megingásokkal persze - egész este.

aztán tegnap is minden úgy indult, ahogy szokott. acapulco, 200/400. nagyjából 50bb-nyi pluszban AK-val beleszaladtam egy jól álcázott (preflop 3betelt) 34-be a K44 floppon (-1 stack), majd közvetlenül a következő partiban a floppolt négyes szetem verte egy runner-runner király póker. vicces parti volt, de legalább olcsón megúsztam. 4JK floppon a preflop emelő nyitott, én a buttonról call, előről még egy call. turn: K, elől check, eredeti emelő nyit, én csak call, elöl call. két treff volt a floppban, biztos voltam benne, hogy a koraiban flösre várnak (innen nyerhettem volna többet), és biztos voltam az agresszor királyában is, meg abban is, hogy úgysem tudom kicsavarni a kezéből. (persze nem is akartam:D) úgy gondoltam, jó az nekem, ha a riveren kerül be az összes pénzem és ha esetleg treff a river, egyikük sem tudja elengedni a lapját (játszottam már velük...). river: K. damn. de legalább tényleg nem került sokba...

ezután órákra elkerültek a lapok, nem nagyon tudtam játszani, egyszer aztán megindult. szép potokat nyertem, tényleg jó játékkal. voltak jó dobásaim, volt egy szép hero callom 3betre az A-magas floppon QQ-val, ha kellett blöfföt bátorítottam jó ütemben, vagy éppen eljátszottam a blöfföt nagy lappal, kiprovokálva a megadást. jó read-jeim voltak, szóval tényleg élveztem a játékot. (nem úgy mint legutóbb, amikor ritka szerencsétlen asztalba botlottam bele. semmi szépség nem volt a játékban, sőt igazából játék sem nagyon volt, csak kínlódás, szóval amolyan "aljamunka".) most az asztal fele pro volt (márk, luigi, mili...) és a másik fele sem az a fajta szerencsétlen, akin látszik szegényen, hogy azt sem tudja hol van és mi történik körülötte. JÁTÉK volt, na.

ja igen! olvastam, hogy márk panaszkodott, mennyire rossz passzban van az utóbbi időben. pénteken sem ment neki, bukó után jött le játszani, de a tegnapi nagyon durva volt. nem feltétlenül az összeg, hanem a "kegyelemdöfés". amikor túlhúzta a floppolt király magas flösét a hideg ász, még a játékában kereste a hibát. (ami ugye helyes, bár sehogy nem tudta volna megnyerni ezt a partit) de ahogy nem sokkal később a második stack-je "végét" bukta el ugyanaz ellen, az tényleg nem volt semmi. flopp előtt emelt 5000-ig, ember pozícióból visszaemelt rá 20000-ig, ő call. a 227 floppot mindketten elcsekkolták. turn: Q, amivel két treff lett az asztalon. márk gondolkodott, majd allin ment, a potnál valamivel magasabb összeggel. autocall(!), river:7. márk mondja, hogy neki az van, ami a boardon, az ellen mutat egy KJ-t - treff sehol, vagyis egy király magassal lecallolta - és viszi a potot...   

az eredmény: 625bb plusz (200bb/100, lol:D), de ha nem "csomagolok be" olyan hamar, több is lehetett volna. a vége felé preflop 5000-es emelésre dobtam sb-ből Ax-et pikkből és a flop persze három pikk lett. a button emelt, mindenki dobott, majd mutatott: pikk 85. nh! ő volt a legmélyebb stack... de a legszebb az volt, hogy az utg QT-et dobott, ugyancsak pikkből preflop. szép baleset lehetett volna...

régóta tapasztalom, hogy az élő játék nagyságrendekkel +EV-sebb a netes játéknál, de sajnos nem tudok egyelőre havi két-három alkalomnál többet beszorítani. ezen azért töröm majd a fejem még egy picit...

Szólj hozzá!

Címkék: acapulco live cash

A bejegyzés trackback címe:

https://worm.blog.hu/api/trackback/id/tr8304550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása