te még rakeback nélkül játszol?

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

Utolsó kommentek

  • worm: igazatok van, egy telhetetlen fasz vagyok. mindig is az voltam, na... (2008.10.18. 15:44) az év ajánlata
  • zsp: majd egyszer ők is kérnek valamit (2008.10.18. 04:06) az év ajánlata
  • Cupi: Nehogy már azt mondd, hogy nem jön jól egy kis ingyen semmi? (2008.10.17. 18:40) az év ajánlata
  • worm: mit szívsz?:D (2008.10.17. 09:36) az év ajánlata
  • daviedoo: áprilisi vicc...októberben október az ősz áprilisa (2008.10.17. 02:16) az év ajánlata
  • Utolsó 20

Kártya Magazin

Címkék

2005 (1) 2006 (1) 2008 (12) 72o (1) acapulco (2) adam robak (1) alec torelli (1) andrejkovics milán (1) animal (1) baccarat (1) baden (1) bad beat (2) bankroll (1) barcelona (1) bb (1) bélabácsi (5) billy stevic (1) blikk (1) blöff (1) bonus (1) bónusz (1) bpo (1) bukó (1) cardmod (1) cooler (1) costa rica (1) danny nguyen (1) david oppenheim (1) day1/a (1) day1/b (1) day1/c (1) day1/d (1) day2/a (2) day2/b (1) day3 (1) donkfest (1) élő cash (3) ept (5) eptlive (1) erick lindgren (1) eric lindgren (1) espn (10) european challenge (1) eurovegas (2) euro vegas (1) final table (2) fpp (2) freeroll (1) ft (2) ftp (1) full tilt (4) gambler (2) glen chorny (2) grand final (1) gyuri bácsi (1) heads up (2) heather wells (1) heidi northcott (1) hh (2) high stakes (1) horse (1) idióta (3) ingyenpénz (1) isabelle mercier (1) iteo (1) itm (1) kaló dénes (4) kenny tran (1) keverőgép (1) kína (1) könyvajánló (1) korda (2) kwaysser valdemár ákos (1) kwaysser valdemar ákos (1) lapt (1) legalizáció (1) lejtő (2) live cash (2) luck graphs (1) luigi (2) luke skywalker (1) macau (1) main event (16) makaó (1) matusow (1) michael mizarchi (1) mike matusow (3) mili (1) monitor (1) monte carlo (3) mtt (2) mtt hu (1) negreanu (1) nempoker (2) nevada (1) nyerő (1) oktatóvideó (1) ophu (1) party poker (1) patrik antonius (1) paul mendelson (1) phil hellmuth (2) plusz (1) póker (2) poker (1) pokerdominator (1) pokerev (1) pokerstars (1) pokerstarsblog (1) pokertime (1) portfolio (1) pot odds (1) ps (4) pt3 (1) pt graph (1) rakeback (1) royale (5) royal flush (2) san jose (1) scotty nguyen (2) sex (1) shandor szentkuti (1) sklansky buks (1) slowplay (1) sm (1) sng (1) snowboard (1) south park (1) sportfogadás (1) stars (1) star wars kid (1) statisztika (1) sunday million (1) susie isaacs (1) szánalmas (2) szatellit (1) szerencsejáték (1) szex (1) tony g (1) traply péter (5) vanessa selbst (1) verseny (1) vicces (4) video (18) vpp (1) wp (3) wpt (1) wsop (17) zsp (1) ev (1)

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

csütörtök óta lejtőn

2008.01.30. 15:24 worm

...ami azért nem olyan rossz, mivel a hétvégét barátaimmal ausztriában töltöttük snowboardozással. vasárnap ugyan már nem tudtunk kimenni a pályára a szélvihar miatt, előtte azonban ideális volt minden. így időben hazaértünk, hétfőn aztán - mivel nem kell dolgoznom péntekig - kipihenten, feltöltődve és legfőképpen kiéhezve álltam neki fpp-ket (és reméltem, hogy $-okat) gyűjtögetni ps-en. csakhogy mintha a dachstein westen maradtam volna...

reggelől estig három sessiont játszottam, ebből kettő bekerült az elmúlt fél év - azóta vezetem a részletes statisztikám a www.pokerdominator.com -on - "worst 5 session"-jébe. Kétszer szaladtam KK-val AA-ba, egyszer nálam volt az AA, akkor persze jött a király. néhányszáz handen belül kétszer futottam bele floppolt szetemmel egy nagyobba, az egyik ráadásul egy Q szet volt (ezekkel nincs mit tenni, ki kell fizetni). floppolt top szetem (kilences) verte allinben a riverre érkező A-val az ász pocket, és olyan is volt, hogy a 355 floppon allin hívott egy maniac, amikor nekem JJ-m volt. neki QJ, persze leesett riverre egy Q. sikerült egy remek hét beülőnyi minuszt "termelnem".

olvastam nemrég a pokerEV nevű programról, amiben van egy funkció, amely mutatja az úgynevezett sklansky buks-t. ez a showdown handekhez tartozó várható érték, vagyis ezekkel a handekkel ennyit nyernénk átlagosan, ha minden partit végtelenszer lefuttatnánk. aztán ott van a grafikonon a showdown winnings, vagyis hogy mennyit nyertem a valóságban a bemutatásokkal. hoszzú távon - elvileg - ugye együtt fut a két vonal. ha az sb alatta van a valós értéknek akkor mákolunk, ha fölötte akkor minket mákolnak.

nos, letöltöttem a programot és beimportáltam ezeket a session-ököet. az eredmény picit megdöbbentett. bár "sejtettem", hogy ez egy peches széria, erre azért nem számítottam. a sklansky bucks szerint szolíd plusszban kellene lennem ezekkel a bemutatásokkal, a valóságban azonban csaknem 900 dollár a minusz. egy másik beszédes mutató a "luck graphs", ami az allin szituációkról ad grafikus összesítést. nos eszerint alig 300 dollár minuszban kellett volna lennem, csak az allin szituációknak köszönhetően, ehhez képest 1200 dollár a minusz. ez azért elég nagy különbség...

hasznos dolgok ezek a programok. engem legalábbis picit megnyugtatott: nem én felejtettem el hirtelen játszani, egyszerűen kifogtam egy kb 3500 handes rossz sorozatot. a tegnapi nap is hasonlóan indult, nem is eröltettem nagyon a játékot, estére azonban az újabb mintegy két beülőnyi minuszt sikerült ugyanennyi pluszba fordítani. ma pedig - kihasználva, hogy még holnap sem dolgozom - élő cash-t tervezek az acapulco-ba.

remélem a tegnapi pici plusz nem csupán egy rövid "átsikló szakasz", hanem a lejtőnek tényleg vége és visszaülhetek a felvonóba...

Szólj hozzá!

Címkék: póker poker snowboard ps lejtő pokerev luck graphs pokerdominator sklansky buks

A bejegyzés trackback címe:

https://worm.blog.hu/api/trackback/id/tr25317943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása