te még rakeback nélkül játszol?

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

Utolsó kommentek

  • worm: igazatok van, egy telhetetlen fasz vagyok. mindig is az voltam, na... (2008.10.18. 15:44) az év ajánlata
  • zsp: majd egyszer ők is kérnek valamit (2008.10.18. 04:06) az év ajánlata
  • Cupi: Nehogy már azt mondd, hogy nem jön jól egy kis ingyen semmi? (2008.10.17. 18:40) az év ajánlata
  • worm: mit szívsz?:D (2008.10.17. 09:36) az év ajánlata
  • daviedoo: áprilisi vicc...októberben október az ősz áprilisa (2008.10.17. 02:16) az év ajánlata
  • Utolsó 20

Kártya Magazin

Címkék

2005 (1) 2006 (1) 2008 (12) 72o (1) acapulco (2) adam robak (1) alec torelli (1) andrejkovics milán (1) animal (1) baccarat (1) baden (1) bad beat (2) bankroll (1) barcelona (1) bb (1) bélabácsi (5) billy stevic (1) blikk (1) blöff (1) bonus (1) bónusz (1) bpo (1) bukó (1) cardmod (1) cooler (1) costa rica (1) danny nguyen (1) david oppenheim (1) day1/a (1) day1/b (1) day1/c (1) day1/d (1) day2/a (2) day2/b (1) day3 (1) donkfest (1) élő cash (3) ept (5) eptlive (1) erick lindgren (1) eric lindgren (1) espn (10) european challenge (1) eurovegas (2) euro vegas (1) final table (2) fpp (2) freeroll (1) ft (2) ftp (1) full tilt (4) gambler (2) glen chorny (2) grand final (1) gyuri bácsi (1) heads up (2) heather wells (1) heidi northcott (1) hh (2) high stakes (1) horse (1) idióta (3) ingyenpénz (1) isabelle mercier (1) iteo (1) itm (1) kaló dénes (4) kenny tran (1) keverőgép (1) kína (1) könyvajánló (1) korda (2) kwaysser valdemár ákos (1) kwaysser valdemar ákos (1) lapt (1) legalizáció (1) lejtő (2) live cash (2) luck graphs (1) luigi (2) luke skywalker (1) macau (1) main event (16) makaó (1) matusow (1) michael mizarchi (1) mike matusow (3) mili (1) monitor (1) monte carlo (3) mtt (2) mtt hu (1) negreanu (1) nempoker (2) nevada (1) nyerő (1) oktatóvideó (1) ophu (1) party poker (1) patrik antonius (1) paul mendelson (1) phil hellmuth (2) plusz (1) póker (2) poker (1) pokerdominator (1) pokerev (1) pokerstars (1) pokerstarsblog (1) pokertime (1) portfolio (1) pot odds (1) ps (4) pt3 (1) pt graph (1) rakeback (1) royale (5) royal flush (2) san jose (1) scotty nguyen (2) sex (1) shandor szentkuti (1) sklansky buks (1) slowplay (1) sm (1) sng (1) snowboard (1) south park (1) sportfogadás (1) stars (1) star wars kid (1) statisztika (1) sunday million (1) susie isaacs (1) szánalmas (2) szatellit (1) szerencsejáték (1) szex (1) tony g (1) traply péter (5) vanessa selbst (1) verseny (1) vicces (4) video (18) vpp (1) wp (3) wpt (1) wsop (17) zsp (1) ev (1)

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

élő cash: hat óra - ezer BB plusz

2008.05.06. 19:41 worm

viszonylag hosszú idő után a hétvégén ismét volt lehetőségem élőzni egy kicsit. vagy kedvem nem volt az utóbbi időben, vagy normális játékot nem találtam és egy óra játék után minimális plusszal felálltam, vagy éppen beteg voltam. és bár szombat este sem éreztem magam kirobbanó formában és az ellenállhatatlan vágyat sem éreztem a játék iránt, valahogy csak rávettem magam, hogy elinduljak. jól tettem...

bár viszonylag korán értem a royale-ba, már két asztal ment fullon. és valószínűleg elég rég óta, néhány igen mély stack volt ugyanis az asztalokon. elsősorban a 200/500-ra vártam, de nagyon nem gondolkodtam, hogy beüljek-e 100/200-ra, amikor felszabadult egy hely, mivel több játékos előtt is 200 ezer forint körüli stack tornyosult, valamint volt egy-két igen laza gambler, akinek köszönhetően teljesen általános volt a preflop 3000 forint (15BB!) körüli emelés. asztal maximumot, vagyis 50 ezer forintot váltottam, és bár sokat nem kellett volna várnom arra, hogy nagyvak legyek, mégis azonnal betettem a 200 forintot. jó döntésnek bizonyult, miután egy limp után a jobbomon 7 ezer forintig emeltek (ez még mindig 100/200-as asztal!) és én KK-t találtam. visszaemeltem 19 ezerig, aminek köszönhetően ketten maradtunk. a hetes magas floppon ellenfelem dámáival allin ment, amit én persze örömmel elfogadtam. a királyok kitartottak, így azonnal dupláztam. nem sokkal később egy 3way potban a turnon kénytelen voltam eldobni egy 3betre a nyitott sorhúzóm, ami aztán természetesen lejött. sokáig azonban nem verhettem a fejem az asztal sarkába, mivel jött a kövtkező parti:

99-cel adtam meg középről egy standard 2 ezer forint körüli emelést. hatan néztük meg a háromszínű 963 floppot. check-check után checkoltam én is. a balomon pottal nyitott a kolléga, néhány dobás, a jobbomon call, én call. turn x, jobbomon check, én check, flop-agresszor ezúttal is tüzel, 30 ezerrel nyit. jobbomon allin kb 50 ezerrel, én csak megad, hátha tudok még nyerni balról, de nem. ott dobás, jobbomon 66. szép kassza volt ez is. ezután sokáig csak ücsörögtem, kimaradtam a nagy partikból. aztán feloszlott a másik asztal, néhányan átültek hozzánk. az egyik srác az ottani nyereményével ült le, a többit visszaváltotta. nem tudom, mit művelhetett a másik asztalnál amivel csaknem 200 ezer forintot nyert, de ennyire hülyén játszani rég láttam valakit. igazi dead money volt az ember, talán egy órán át sem tartott a "nyereménye" és szerencsére egy jelentős részét hozzám tolta át.

sokáig ezután én sem maradtam. alig hat órát játszottam, ezalatt valamivel több mint 1100 BB pluszt sikerült termelni. közben az utóbbi időben a neten is "helyreállt a rend", úgy tűnik sikerült kilábalni az év eleji hullámvölgyből, ami egy picit sokáig tartott. de erről majd egy másik postban...

3 komment

Címkék: bb royale plusz élő cash gambler

A bejegyzés trackback címe:

https://worm.blog.hu/api/trackback/id/tr7457198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blondie 2008.05.10. 13:31:45

jó dolog ez a blog, sok minden kiderül belőle, amit egyébként nem tudna meg az írójáról az ember...

blondie 2008.05.27. 11:26:40

Ja, semmi, boccs, csak azt hittem, te az egyik ismerősöm vagy. De szembesítettem vele, s megmutatta a saját blogját, úgyhogy nem te vagy az. De jókat írsz egyébként.
süti beállítások módosítása