te még rakeback nélkül játszol?

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

Utolsó kommentek

  • worm: igazatok van, egy telhetetlen fasz vagyok. mindig is az voltam, na... (2008.10.18. 15:44) az év ajánlata
  • zsp: majd egyszer ők is kérnek valamit (2008.10.18. 04:06) az év ajánlata
  • Cupi: Nehogy már azt mondd, hogy nem jön jól egy kis ingyen semmi? (2008.10.17. 18:40) az év ajánlata
  • worm: mit szívsz?:D (2008.10.17. 09:36) az év ajánlata
  • daviedoo: áprilisi vicc...októberben október az ősz áprilisa (2008.10.17. 02:16) az év ajánlata
  • Utolsó 20

Kártya Magazin

Címkék

2005 (1) 2006 (1) 2008 (12) 72o (1) acapulco (2) adam robak (1) alec torelli (1) andrejkovics milán (1) animal (1) baccarat (1) baden (1) bad beat (2) bankroll (1) barcelona (1) bb (1) bélabácsi (5) billy stevic (1) blikk (1) blöff (1) bonus (1) bónusz (1) bpo (1) bukó (1) cardmod (1) cooler (1) costa rica (1) danny nguyen (1) david oppenheim (1) day1/a (1) day1/b (1) day1/c (1) day1/d (1) day2/a (2) day2/b (1) day3 (1) donkfest (1) élő cash (3) ept (5) eptlive (1) erick lindgren (1) eric lindgren (1) espn (10) european challenge (1) eurovegas (2) euro vegas (1) final table (2) fpp (2) freeroll (1) ft (2) ftp (1) full tilt (4) gambler (2) glen chorny (2) grand final (1) gyuri bácsi (1) heads up (2) heather wells (1) heidi northcott (1) hh (2) high stakes (1) horse (1) idióta (3) ingyenpénz (1) isabelle mercier (1) iteo (1) itm (1) kaló dénes (4) kenny tran (1) keverőgép (1) kína (1) könyvajánló (1) korda (2) kwaysser valdemar ákos (1) kwaysser valdemár ákos (1) lapt (1) legalizáció (1) lejtő (2) live cash (2) luck graphs (1) luigi (2) luke skywalker (1) macau (1) main event (16) makaó (1) matusow (1) michael mizarchi (1) mike matusow (3) mili (1) monitor (1) monte carlo (3) mtt (2) mtt hu (1) negreanu (1) nempoker (2) nevada (1) nyerő (1) oktatóvideó (1) ophu (1) party poker (1) patrik antonius (1) paul mendelson (1) phil hellmuth (2) plusz (1) poker (1) póker (2) pokerdominator (1) pokerev (1) pokerstars (1) pokerstarsblog (1) pokertime (1) portfolio (1) pot odds (1) ps (4) pt3 (1) pt graph (1) rakeback (1) royale (5) royal flush (2) san jose (1) scotty nguyen (2) sex (1) shandor szentkuti (1) sklansky buks (1) slowplay (1) sm (1) sng (1) snowboard (1) south park (1) sportfogadás (1) stars (1) star wars kid (1) statisztika (1) sunday million (1) susie isaacs (1) szánalmas (2) szatellit (1) szerencsejáték (1) szex (1) tony g (1) traply péter (5) vanessa selbst (1) verseny (1) vicces (4) video (18) vpp (1) wp (3) wpt (1) wsop (17) zsp (1) ev (1)

RakeTheRake, the rakeback professionals, offering up to 60% rakeback

a hallgatás oka

2008.02.23. 14:17 worm

elhanyagoltam az utóbbi időben a blogom. egyszerű a magyarázat: kifogtam egy igen rossz szériát (alig egy hét alatt sikerült lenulláznom a januári plusszt), utána pedig nem csak a blogom, hanem tulajdonképpen a játékot is hanyagoltam. ráadásul csak magamra haragudhattam, hiszen - bár valószínűleg sehogy nem úszhattam volna meg bukó nélkül - higgadtabb játékkal jóval kisebb lehetett volna a mínusz. sklansky jut eszembe, aki azt írta, hogy bukó napjai után ő általában azért elégedett, mert tudja, hogy más azokkal a lapokkal, azokban a szituációkban sokkal többet veszített volna. nekem ezúttal nem adatott meg ez az öröm sem...

február első hete nagyjából így nézett ki:

kedd: -5 beülő

szerda: egál

csütörtök: -5 beülő

szombat: -5 beülő

ez durván 3000 dollár. a legjobban a szombat fájt, hiszen az nem online "sikerült", hanem a royale-ban. mindig ilyen asztalt kívánok, amikor élőben játszom. kellemes társaság, pocsék gamblerekkel (tisztelet az egyetlen kivételnek). eleinte nem a játékommal volt a baj, a lapok nem jöttek, majd egy méretes pot elvsztése után türelmetlen lettem (AQ-m nem élt meg A5 ellen, amikor az AQ5 floppon allin keveredtünk), és egyre lejjebb csúsztam.

szóval alig telt el egy hét a hónapból, úgy voltam vele, ha egálra kihozom a februárt, már nagyon boldog leszek. játék nélkül azonban nehéz. a következő héten esténként nem éreztem magam 100 százalékosnak agyilag a cash game-hez (fárasztó napjaim voltak a munkahelyemen), reggelente pedig - hiába állítottam be a telefonom ébresztőre - általában túl fáradt voltam a játékhoz, inkább aludtam, amíg lehetett. az előbb arról írtam, hogy - elsősorban - a türelmetlenségem volt az oka annak, hogy egy rossz sorozatot ekkora mínusszal zártam (ezt mindenképpen kezelnem kell valahogy a jövőben), azt azonban - így utólag - mindenképpen pozitívumként értekelem, hogy ezután nem erőltettem a játékot. eleinte úgy gondoltam, hogy egy-két nap lazítás elég lesz, ebből azonban több mint másfél hét lett. nem éreztem az "erőt", nem játszottam. régebben ez nem volt jellemző rám, valószínűleg minél hamarabb vissza akartam volna "ülni a lóra".

azért hogy ne hanyagoljam el teljesen a pókert, egy-egy kisebb torán elindultam, csak úgy, szórakozásból... találtam a starson egy kellemes MTT HU-t. 20.15-kor kezdődik, 22 dollár a buyin, és mindig összejön a maximális létszám (256 fő). régebben rengeteg turbó HU SNG-t játszottam, 30-50 dollár buyinnel. ha nem volt sok időm, vagy fáradt voltam a cash-hez, mindig ez ment, szóval van némi tapasztalatom. itt azonban a legtöbb ellenfelemnek lövése sem volt, hogyan is kell ezt játszani. mindenképpen +EV-s a dolog, kár hogy nagyon időigényes és mivel 100 százalékos koncentrációt igényel amikor éppen megy a játék, az sem megoldás, hogy közben megy néhány cash asztal. a torna struktúrája kellemes, 10 percenként emelkedik a vak (ellentétben a turbókon megszokott 5 perccel), szóval van idő játszani, és három párbajt kell megnyerni az ITM-hez. nos, öt alkalomból háromszor ezt sikerült is elérnem, egyszer pedig elődöntőt játszhattam. ráadásul már a döntőben éreztem magam, mégis be kellett érnem a 400 dolláros harmadik díjjal. még az első vakszinten egészítettem ki a gombról 74-gyel, majd a 235 floppon (két treff) csak megadtam az ellenfél 3/4 potnyi nyitását. sokkal jobb lapot nem is kívánhattam volna a turnon, hiszen egy 6-os érkezett, igaz káróból, amivel a két treff mellett két káró is kint volt a boardon. ellenfelem pottal nyitott előről, én - nagyon bízva abban, hogy talált egy négyest - visszaemeltem, mire ő allin ment. itt már tényleg a döntőben éreztem magam, hiszen szinte biztos voltam a négyesében, a mutatása azonban némiképp meglepett: Q5, káróból. nem tartott ki a sorom...

indultam vasárnap a stars 2 millió dollár összdíjazású turbo takedown-ján is, amelyre 10.000 fpp volt a nevezés. az első négyezret díjazták (min 180 dollár) és tekintve, hogy mindössze 9600 induló volt, ez is nagyon +EV-snek nézett ki. nem nagyon volt játék, mintha mindenki sitout-olt volna. nem sikerült ITM kerülnöm, miután nagyvakból AQ-val allin hívtam preflop az agresszor buttont, amit ő a nagyszerű A6-tal(!) el is fogadott. wp, sir! ebben a szituban az AA-n kívül szerintem minden más fold, de hát ő tudja, na mindegy...

aztán elkezdődött a következő hét és nekem továbbra sem volt kedvem esténként a cash-hez. az idő azonban egyre inkább szorított, hiszen a lazításnak köszönhetően még 4.000 vpp-t sem gyűjtöttem a hónapban, és nem szívesen veszíteném el platinum star sztátuszom (min 10.000 vpp a hónap végéig). eredetileg a nyár közepére terveztem, hogy elérem a supernova státuszt (100.000 vpp az évben), ezt azóta módosítottam nyár végére (bár ki tudja, lehet "átigazolok" a full tiltre a rakeback miatt, akkor pedig mindegy is...).

csütörtökön végre eljutottam oda, hogy azt éreztem, ki vagyok éhezve, AKARTAM játszani. a szünet úgy tűnik ezúttal is jót tett a játékomnak, és - a másfél hetes "lazsálás" ellenére is - karnyújtásnyira került február 9.-i "álmom": nullára kihozni a hónapot!:))

Szólj hozzá!

Címkék: stars royale full tilt bukó vpp fpp ev mtt hu itm

A bejegyzés trackback címe:

https://worm.blog.hu/api/trackback/id/tr23351389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása